همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام شد؛

استاندار سمنان بر پیگیری مطالبات و ارتقای خدمات به بازنشستگان تأکید کرد

استاندار سمنان بر پیگیری مطالبات و ارتقای خدمات به بازنشستگان تأکید کرد
همزمان با فرارسیدن ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، استاندار سمنان در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان، بر ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به مسائل و مطالبات بازنشستگان و ارتقای خدمات ارائه‌شده به این قشر تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان سمنان، همزمان با فرارسیدن ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، محمدجواد کولیوند، استاندار سمنان، با حسینعلی پهلوانی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان ضمن تبریک این مناسبت، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و خدمات صندوق در حوزه‌های رفاهی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد و به تشریح مسائل، دغدغه‌ها و مطالبات بازنشستگان استان پرداخت.
پهلوانی با اشاره به نقش مؤثر و ارزشمند بازنشستگان در توسعه و پیشرفت کشور، بر ضرورت توجه بیشتر به بهبود وضعیت معیشتی، ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و افزایش سطح رضایتمندی این قشر تأکید کرد.
استاندار سمنان نیز در این نشست با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، بازنشستگان را از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی، انسانی و مدیریتی کشور دانست و از تلاش‌های صندوق بازنشستگی کشوری استان در ارائه خدمات به این قشر قدردانی کرد.
کولیوند همچنین بر لزوم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات، بهبود کیفیت خدمات و پیگیری مطالبات بازنشستگان تأکید کرد و خواستار توجه مستمر به نیازها و دغدغه‌های این قشر شد.
در پایان این دیدار، بر تداوم تعامل و همکاری میان استانداری سمنان و صندوق بازنشستگی کشوری استان در راستای توسعه خدمات، تکریم بازنشستگان و رسیدگی مؤثر به مسائل و مطالبات آنان تأکید شد.
پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
12:32
منبع: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید